HONDA Shadow vt750 Forgaffel komplet

Jeg ved ikke lige om det er til en VT700 eller VT7..
Udgiver: Jesper H.
Pris: 1.000 kr.
Adresse: Bækmarksvej 8 4300 Holbæk
2015-19-09
Udsigt: 21
Løbenummer:o911pg29
Når du kontakter os, så fortæl mig, at du se de oplysninger fra datezr.com.
Klik på billedet for at forstørre
HONDA Shadow vt750 Forgaffel komplet
Jeg ved ikke lige om det er til en VT700 eller VT750 (hvis ikke de er ens). Med dobbelt skiver. Skal have en grundig rengøring, ellers fin.
Produkt: Forgaffel komplet
Model: Shadow vt750
MC mærke: HONDA
Relateret HONDA Shadow vt750 Forgaffel komplet
Jeg ved ikke lige om det er til en VT700 eller VT7..
- Linedance

Ved ikke lige hvad det er til, men noget smart western fra USA
- Festtaske, MiaoW, andet materiale

Jeg ved ikke helt om det er silke eller satin med bro..
- Habitjakke, Logic, str. XXL

Sort stribet habitjakke, jeg ved ikke lige hvad størrelse ..
- julemand

En sjov julemand med pibe i munden. Jeg ved ikke hvilket materiale det er. Hø..
- Gulvtæppe, b: 150 l: 230

Jeg ved ikke hvilken land det stammer fra,der er ikke nogen ..
- Sengebord, Eyvind Beckman

Tingströms Svensk sengebord, jeg ved ikke hvilket træ det ..
- Kamerataske , Canon Power shot S100

Jeg ved ikke om den er brugbar til andre modeller
- Klaver, andet mærke

Ældre klaver. Jeg ved ikke noget om det. Ved dog at det ikke stem..
- Radio

rigtig gammel radio, du får alt hvad du ser på foto, jeg ved ikke noget om det,..
- Herreracer, andet mærke Wheeler

HejSælger i min retro racer cykel Jeg ved ikke lige h..
- vw golf

nye tågelygter og klart blink ved ikke hvad årg det er til
- Andet, Sabel

Mini sabel 17 cm ved ikke lige hvad det er men pæn er den skal ses
- paneler, Ford taunus

ved ikke hvilke årg det er til .ved ikke hvilke Ford torpedo styk..
- pladedele, mercedes

nyt ved ikke hvad model det er til
- Lygter, Forlygte højre, VW

Ny forlygte Fra vw lager, ved ikke hvilken bil det er til?
- Hue, str. 80

Ikke-ryger-hjem.Flot lækker hue. Den hedder str. 52, og jeg ved ikke helt..
- Andre børnesko, str. 30, Topline, piger

Superflot og velholdt, str. 13 (ved ikke lige ..
- Piaggio VESPA ET2 50, 1998

Vespa, Jeg har dette stel stående jeg ved ikke hvor gammelt..
Linedance Ved ikke lige hvad det er til, men noget smart western fra USAProdukt: LinedanceKarina H.Bækmarksbro7660 Bækmarksbro2393464950 kr.
Festtaske, MiaoW, andet materiale Jeg ved ikke helt om det er silke eller satin med broderede prikker. NyType: Festtaske Materiale: andet materiale Mærke: MiaoWAstrid S.8400 Ebeltoft60133060100 kr.
Habitjakke, Logic, str. XXL Sort stribet habitjakke, jeg ved ikke lige hvad størrelse den er, men ca. XXL. Ærmelængde fra skulder og ned. 67 cm Ærmelængde fra armhule og ned 45 cm Ryglængde fra nakke og ned 85 cm Jakkens brede forneden ca. 64 cmProdu
julemand En sjov julemand med pibe i munden. Jeg ved ikke hvilket materiale det er. Højde ca. 11 cm.Produkt: julemandTamara G.Præstevejen 1513230 Græsted22637747,4825018550 kr.
Gulvtæppe, b: 150 l: 230 Jeg ved ikke hvilken land det stammer fra,der er ikke nogen mærkeseddel på.Tæppet fremstår som nyt Kan afhentes i Charlottenlund +Hillerød Sommerhus sælges :Skovkærs-Åsen 8 Rågeleje 3210 Vejby Måske Danmarks skønneste, Kontak
Sengebord, Eyvind Beckman Tingströms Svensk sengebord, jeg ved ikke hvilket træ det er lavet af. Nogle brugsspor, men ikke overvældende.Produkt: Sengebord Mærke: Eyvind BeckmanAnn N.Veerst Kirkevej 156600 Vejen604455581.500 kr.
Kamerataske , Canon Power shot S100 Jeg ved ikke om den er brugbar til andre modellerProdukt: Kamerataske Model: Power shot S100 Mærke: CanonHans H.Dr Madsensvej 148930 Randers NØ40276114100 kr.
Klaver, andet mærke Ældre klaver. Jeg ved ikke noget om det. Ved dog at det ikke stemmer.Produkt: Klaver Mærke: Andet mærkeAnnette C.4340 Tølløse61663447250 kr.
Radio rigtig gammel radio, du får alt hvad du ser på foto, jeg ved ikke noget om det, da det ikke er mit, send gerne sms, 25 36 31 65.Type: RadioKenneth H.Erik Gudmands Vej 303140 Ålsgårde25363165, 25363165550 kr.
Herreracer, andet mærke Wheeler Hej Sælger i min retro racer cykel Jeg ved ikke lige hvor hvor gammel den er , men er i rigtig god stand og har fået lavet service i sommer , samt den har stået inde i en varm kælder , Skriv eller BYDType: Herreracer M
vw golf nye tågelygter og klart blink ved ikke hvad årg det er tilMærke: vw Model: golfErik B.7323 Give30245626600 kr.
Andet, Sabel Mini sabel 17 cm ved ikke lige hvad det er men pæn er den skal sesProdukt: Andet Mærke: Sabeljesper g.kildebovej 14100 Ringsted25707548,29443914350 kr.
paneler, Ford taunus ved ikke hvilke årg det er til .ved ikke hvilke Ford torpedo stykket er tilProdukt: paneler Mærke: Ford taunusErik B.7323 Give30245626500 kr.
pladedele, mercedes nyt ved ikke hvad model det er tilProdukt: pladedele Mærke: mercedesErik B.7323 Give30245626999 kr.
Lygter, Forlygte højre, VW Ny forlygte Fra vw lager, ved ikke hvilken bil det er til?Reservedel: Lygter Bilmærke: VW Produkt: Forlygte højreHenning S.Fredstedvej 12a6100 Haderslev20161189250 kr.
Hue, str. 80 Ikke-ryger-hjem. Flot lækker hue. Den hedder str. 52, og jeg ved ikke helt hvad det svarer til, men min datter var omkring 1 år da vi brugte den Se også mine andre annoncer med ting og tøj til børn Jeg kan modtage mobilepayType: Hue Stør
Andre børnesko, str. 30, Topline, piger Superflot og velholdt, str. 13 (ved ikke lige hvad det svarer til i alm. str., men indvendig mål fra fra hæl til storetå er ca. 20 cm), brugt 1 sæson, med T-rem og trykknaplukning og 3 cm hæl, fejler absolut in
Piaggio VESPA ET2 50, 1998 Vespa, Jeg har dette stel stående jeg ved ikke hvor gammelt det er der er forgaffel/hjul på samt styr. sæde uden huller i (den hvide plet kan tørres af) og så hænger tanken også tilbage. send en sms hvis du er interesseret